kväll m de bästa!

Jag har precis kommit hem från en helt otroligt mysig kväll! Jag träffade Pierre och Didrik, vi gick till badberget eller aborreberget vete fan vilket som är vilket-.- Vi kom i alla fall dit, träffade Adrian och Daniel! Vi skulle gå upp mot friberga, kolla hur discot var där, vi träffade, Jill, Tove, Astrid och Ditte på vägen:) Tillsammans vandrade vi allihopa upp mot friberga där träffade vi massa söta människor, sen så när vi varit där i en dryg kvart så gick vi tillbaka till berget, och då fick vi med oss massa roliga människor!:) Försökte göra upp en eld, haha gick inte braX) Sen så skulle Pierre & Adam bada de gjorde dom, herregud va dom bada och inga kommentarer här då på de här! Pierres mobil hamna i vattnet, fråga inte hur och så! x) Sen så gick vi bort mot en lekplats av nåt slag, xD träffa nåra mer sen så skulle jag tagga hem så jag skulle gå tillbaka. De va drygt 9 andra grabbar som också skulle gå samma väg som jag, så jag gick med dom, elr jag skulle gå med dom, men då kom Adde och han skulle minsann följa mig hela vägen ") Du smickrar mig verkligen med allt du säger..! Vi gick där hand i hand över badberget i månskenet haha x) Resten av klungan som skulle hem gick bakom x) Sen så sa vi hejdå när vi kommit upp ur grytan som jag kallar de och Adde gick tillbaka, jag fortsatte med resten av grabbsen och Mami hämtade mig på vägen:) Nu sitter jag här och ska snart ringa min bästa lillasyster! Fanny!
Hoppas du haft en bra kväll?
//LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0