Balla bilder!

Imorse hade jag ingenting att göra, så jag tog lite fina bilder, redigerade dom senare i datorn tänkte slänga in dom, tycker ni att de är för mycket eller att dom är bra?



Min vänstra hand!(:



Igen!



Den här är min egna favorit!

Jag tycker de är jätte kul att rediegera bilder.
Men man ska ha bra program, och eftersom jag inte har photoshop så laddade jag ner
picasa 2, man går in på google söker på picasa! Här är en liten beskrivning!

Tryck på Downloads picasa sen så förstår du!
De är helt gratis och jätte bra!

// LB


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte faktiskt på att det är synd att du inte bloggar. Men nu så, håll i detta nu, det är ju kul för mig som är härborta att se lite bilder på dig och vilka du "älskar" - det är många som har din kärlek vill jag lova....de flesta ladies dock, bara en manlig vad jag vet....C eller?



Hoppas att allt går bra i sjuan - hoppas oxå att ditt år blir roligare än förra.. TA HAND OM DIG, tänk på att vissa saker är stora nu men glömda imorgon (tänk så här - allvarligt, vem bryr sig om 100 år? - är det så att du tror att någon bryr sig, ja då är det nog stort men om du inte tror det, ja då är det ingen idé att lägga så mycket energi på det.



Tänk oxå på att du har bara en kropp, den ska du dras med forever....



Love u och saknar att inte få "ha koll" på dig och dina vänner....





2008-08-21 @ 14:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0